Opłaty:
Standardowa opłata konferencyjna w wysokości
750zł obejmuje:
- koszt udziału w konferencji (wstęp na wszystkie sesje i warsztaty),
- materiały konferencyjne,
- bufet kawowy w przerwach pomiędzy sesjami (od środy do piątku),
- dwa obiady (we środę i we czwartek).
Słuchacze (uczestnicy nie będący autorami/współautorami zgłaszanych referatów) otrzymują zniżkę w wysokości
100zł.
Uroczysta kolacja wymaga
dodatkowej opłaty w wysokości
220zł.
Opłata w przypadku wczesnej rejestracji (tzw. "early bird") wynosi
650zł. Płatność w tej wysokości powinna wpłynąć na konto UEP nie później niż
31 lipca.
Opłata rejestracyjna dla doktorantów wynosi
650zł, a w przypadku wczesnej rejestracji
550zł. Kopię zaświadczenia o statusie doktoranta należy przesłać na adres icaffi@konf.ue.poznan.pl niezwłocznie po zgłoszeniu rozszerzonego abstraktu za pomocą dedykowanego formularza. W formularzu rejestracyjnym należy wybrać w pozycji "Rodzaj uczestnictwa" opcję "doktorant", niezależnie od tego, czy jest się również prezentującym współautorem przesłanego referatu.
Metody płatności:
Możliwe są dwie metody płatności:
1) Płatność
kartą kredytową (szczegóły będą podane w formularzu rejestracyjnym)
2)
Przelew bankowy
Aby zapłacić przelewem bankowym, należy wybrać odpowiednią opcję w formularzu rejestracyjnym i dokonać płatności po dokonaniu rejestracji, zgodnie z poniższymi danymi:
Beneficjent: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bank: Bank Zachodni WBK
Nr rachunku: 54109013590000000035018918
Tytuł przelewu: ICAFFI2016, Imię i Nazwisko, numer identyfikacyjny nadany podczas rejestracji
W przypadku potrzeby wystawienia
faktury VAT, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej
opcji w formularzu rejestracyjnym.
Rezygnacja i zwrot opłaty konferencyjnej:
W przypadku, gdy osoba dokonująca rejestracji nie może wziąć udziału w konferencji oraz nie może wskazać innej osoby, która wzięłaby udział w konferencji w zastępstwie osoby dokonującej zgłoszenia, możliwy jest zwrot części wniesionej opłaty konferencyjnej na następujących warunkach:
1. Organizatorzy konferencji powinni otrzymać pisemną deklarację wycofania zgłoszenia (
icaffi@konf.ue.poznan.pl) nie później niż
19 sierpnia 2016 (
60 dni przed rozpoczęciem konferencji).
2. Deklaracja wycofania zgłoszenia powinna zawierać następujące informacje:
- nazwisko osoby wycofującej zgłoszenie,
- kod otrzymany podczas rejestracji,
- dane dotyczące konta bankowego.
3. W przypadku zgłoszeń wycofanych przed
19 sierpnia 2016 (więcej niż
60 dni przed rozpoczęciem konferencji) dokonany zostanie zwrot
100% opłaty konferencyjnej, po potrąceniu opłaty w wysokości
50zł.
4. W przypadku zgłoszeń wycofanych po 19 sierpnia 2016 (mniej niż 60 dni przed rozpoczęciem konferencji) zwrot opłaty konferencyjnej
nie jest możliwy.
5. W przypadku, gdy zgłaszający dokona rejestracji i wniesie opłatę konferencyjną nie czekając na informację zwrotną o akceptacji zgłoszenia, a jego abstrakt nie zostanie zaakceptowany, możliwy jest zwrot tylko 50% opłaty konferencyjnej, po potrąceniu opłaty w wysokości 50zł.