ICAFFI 2016
19-21.10.2016, POZNAŃ

Miejsce konferencji

Hotel Mercure Poznań Centrum
Ul. Roosevelta 20
60-829 Poznań
+ WIĘCEJ
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Al. Niepodległości 10
61-875 Poznań
+ WIĘCEJ

Aktualności

Best Paper Awards&Photos
+ WIĘCEJ

Opłaty:

Standardowa opłata konferencyjna w wysokości 750zł obejmuje:
- koszt udziału w konferencji (wstęp na wszystkie sesje i warsztaty),
- materiały konferencyjne,
- bufet kawowy w przerwach pomiędzy sesjami (od środy do piątku),
- dwa obiady (we środę i we czwartek).

Słuchacze (uczestnicy nie będący autorami/współautorami zgłaszanych referatów) otrzymują zniżkę w wysokości 100zł.

Uroczysta kolacja
wymaga dodatkowej opłaty w wysokości 220zł.

Opłata w przypadku wczesnej rejestracji (tzw. "early bird") wynosi 650zł. Płatność w tej wysokości powinna wpłynąć na konto UEP nie później niż 31 lipca.

Opłata rejestracyjna dla doktorantów wynosi 650zł, a w przypadku wczesnej rejestracji 550zł. Kopię zaświadczenia o statusie doktoranta należy przesłać na adres icaffi@konf.ue.poznan.pl niezwłocznie po zgłoszeniu rozszerzonego abstraktu za pomocą dedykowanego formularza. W formularzu rejestracyjnym należy wybrać w pozycji "Rodzaj uczestnictwa" opcję "doktorant", niezależnie od tego, czy jest się również prezentującym współautorem przesłanego referatu.
 

Metody płatności:

Możliwe są dwie metody płatności:
1) Płatność kartą kredytową  (szczegóły będą podane w formularzu rejestracyjnym)
2) Przelew bankowy

Aby zapłacić przelewem bankowym, należy wybrać odpowiednią opcję w formularzu rejestracyjnym i dokonać płatności po dokonaniu rejestracji, zgodnie z poniższymi danymi:

Beneficjent: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bank: Bank Zachodni WBK
Nr rachunku: 54109013590000000035018918
Tytuł przelewu: ICAFFI2016, Imię i Nazwisko, numer identyfikacyjny nadany podczas rejestracji

W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym.
 

Rezygnacja i zwrot opłaty konferencyjnej:

W przypadku, gdy osoba dokonująca rejestracji nie może wziąć udziału w konferencji oraz nie może wskazać innej osoby, która wzięłaby udział w konferencji w zastępstwie osoby dokonującej zgłoszenia, możliwy jest zwrot części wniesionej opłaty konferencyjnej na następujących warunkach:
1. Organizatorzy konferencji powinni otrzymać pisemną deklarację wycofania zgłoszenia (icaffi@konf.ue.poznan.pl) nie później niż 19 sierpnia 2016 (60 dni przed rozpoczęciem konferencji).
2. Deklaracja wycofania zgłoszenia powinna zawierać następujące informacje:
- nazwisko osoby wycofującej zgłoszenie,
- kod otrzymany podczas rejestracji,
- dane dotyczące konta bankowego.
3. W przypadku zgłoszeń wycofanych przed 19 sierpnia 2016 (więcej niż 60 dni przed rozpoczęciem konferencji) dokonany zostanie zwrot 100% opłaty konferencyjnej, po potrąceniu opłaty w wysokości 50zł.
4. W przypadku zgłoszeń wycofanych po 19 sierpnia 2016 (mniej niż 60 dni przed rozpoczęciem konferencji) zwrot opłaty konferencyjnej nie jest możliwy.
5. W przypadku, gdy zgłaszający dokona rejestracji i wniesie opłatę konferencyjną nie czekając na informację zwrotną o akceptacji zgłoszenia, a jego abstrakt nie zostanie zaakceptowany, możliwy jest zwrot tylko 50% opłaty konferencyjnej, po potrąceniu opłaty w wysokości 50zł.

PATRONAT HONOROWY:
Jego Magnificencja, prof. dr hab. Maciej Żukowski, prof. zw. UEP, Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

SPONSORZY:




 
PARTNERZY WSPIERAJĄCY:



 
PATRONAT:




 

WIĘCEJ O SPONSORACH: TUTAJ